במקביל: שני נערים נפצעו כשנפלו במהלך בניית סוכה

בנצי לייזרוביץ No Comments on במקביל: שני נערים נפצעו כשנפלו במהלך בניית סוכה

שני נערים כבני 13 ו-14 נפצעו באורח בינוני כשנפלו במהלך בניית סוכה בשני אירועים שונים בבני ברק ובבית שמש. באיחוד הצלה מתריעים: לנקוט בכללי הבטיחות והזהירות בכדי למנוע אסונות מיותרים

צילום: דוברות איחוד הצלה
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

נער בן 13 נפצע הערב (רביעי) באורח בינוני כשנפל מסולם תוך כדי בניית סוכה בחצר בית כנסת ברחוב בן איש חי בבית שמש.

מוישי הורביץ חובש איחוד הצלה מסר: "לדברי חבריו הוא נפל מסולם לאחר שהתחשמל כשבנה את הסוכה בחצר בית הכנסת. הענקתי לו סיוע ראשוני בזירה. בשלב זה מצבו מוגדר קל עד בינוני".

צילום: דוברות איחוד הצלה

זמן קצר לאחר מכן, נפל נער בן 14 מפרגולה, תוך כדי בניית סוכה בחצר ביתו ברחוב סוקולוב בבני ברק. אמיתי יחיאל חובש איחוד הצלה דיווח: "לדברי חבריו הוא נפל מפרגולה עליה טיפס כשבנה את הסוכה בחצר ביתו. הענקתי לו סיוע ראשוני בזירה ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים כשבשלב זה מצבו מוגדר קל עד בינוני".

חובשי הצלה דניאל הורברג ונחמיה ברגר סיפרו: "כשהגענו למקום, מצאנו נער בן 14 הסובל מחבלות בגב לאחר שנפל מגובה של כ-2 מטרים בעת שעסק בבניית סוכה. יחד עם חובשים ופראמדיקים של הצלה ומד"א, הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני הכולל קיבוע וחבישות, והוא פונה במצב קל-בינוני להמשך טיפול בחדר הטראומה בבית החולים שניידר בפתח תקווה".

נחמן טובול דובר איחוד הצלה און ליין מציין כי גם השנה כבר אירעו מספר מקרים של נפילות מגובה במהלך ההכנות לחג הסוכות. ראוי ומומלץ לנקוט בכללי הבטיחות והזהירות בכדי למנוע אסונות מיותרים.



0 תגובות